{؛ ژاکت ؛}

سرمای روزگار، تنها یک راه دارد...لباس گرم

{؛ ژاکت ؛}

سرمای روزگار، تنها یک راه دارد...لباس گرم

درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۶

تیغ های رقصان

ما که رفتیم آسیا...


عجب حلوای قندی تو، امیر بی گزندی تو / عجب ماه بلندی تو، که گردون را بگردانی...

وانگه از این خسته شود / یا دل تو یا دل من...

گمونم واژه ها مغز منو میدون مین کردن / نگو تو جمجمم افراد استالین کمین کردن...

این کیست این؟ این کیست این؟ / این یوسف ثانیست این...

دلم بعد از تو با هرچی که ترکش داشت جنگیده / دیگه بعد از تو به هرکی که درکش کرد خندیده...

نفس نفس، زده ام ناله ها ز فرقت تو / زمان زمان، شده ام بی رخ تو سودایی...

تسبیح و سجاده بابا / این سرفه های پر از دود، ویرونه ی شاه مقصود / از سکه افتادی بابا...

دریاب که نقشی ماند از طرح وجود من / چون یاد تو میارم، خود هیچ نمی مانم...

با این و اون نجنگ، فرار کن، فرار / از مردم دو رنگ، فرار کن، فرار...

چشم که میبستی، به بی پناهی من / پناه میبردم، به ناامید شدن...

من از برای مصلحت، در حبس دنیا مانده ام / حبس از کجا؟ من از کجا؟ مال که را دزدیده ام؟...

جان من است او، هی مزنیدش / آن منست او، هی مبریدش...

.

..

...

به جرات میتونم بگم بهترین آلبومی بود که تا حالا گوش کرده بودم...

هی گفتیم و گفتیم...این عکسو گذاشتم که نگید اینم فقط گفت و گفت...به قول یارو گفتنی ما که رفتیم آسیا...حالا دیگه نوبت بقیه ی دوستانه...ببینم چیکار میکنینا...بترکونید...



الآن باز میگن از کجا معلوم این عکسو تو گرفته باشی؟...اصلا از کجا معلوم اینو خریده باشی؟...از کجا معلوم...


 

...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی