{؛ ژاکت ؛}

سرمای روزگار، تنها یک راه دارد...لباس گرم

{؛ ژاکت ؛}

سرمای روزگار، تنها یک راه دارد...لباس گرم

درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۲

... فقط نفس میکشم

بازم زندگی میکنم...

میگم چرا نیومدی، نمیتونم بدون تو نفس بکشم...ولی بازم دارم نفس میکشم...

امروز هم داره میگذره...

یه جمعه ی دیگه...داره مثل بقیه ی جمعه ها میشه...

اشک میریزم...چرا نیومدی؟...بدون تو نمیتونم...ولی بازم دارم نفس میکشم...

میگم بدون تو خیلی سخته...ولی بدون تو کاملا سرگرم زندگیم...بازم دارم نفس میکشم...

میگم نمیخوای بیای؟...نکنه مارو فراموش کردی؟...ولی بدون اینکه تو یادم باشی دارم زندگیمو میکنم...دارم نفس میکشم...

.

..

...

ندا آمد...

چرا تو نمی آیی؟ تویی که داری نفس میکشی...مسیر را یکطرفه کردی...تا نیایی نمیتوانی مرا ببینی...نفس بکش ولی بیا...

...

بازم دارم نفس میکشم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی