{؛ ژاکت ؛}

سرمای روزگار، تنها یک راه دارد...لباس گرم

{؛ ژاکت ؛}

سرمای روزگار، تنها یک راه دارد...لباس گرم

درباره بلاگ
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۱۳

حماسه

ایران دوباره حماسه آفرید...

دیروز، روزِ بسیار مهمی بود و چشمِ نیمی از جهان، به قدم ها و انگشتانِ مردمِ ما دوخته شده بود...و به لطفِ پروردگارِ متعال و رهنمود های رهبر و امامِ عزیزمون، چشمِ تمامِ حسودانِ عالَم، کور شد!

دیروز، مردممون کولاک کردند و حماسه ای عجیب و غریب را رقم زدند که این قضیه، شکرِ بسیار بزرگی را میطلبد که تک تکِ ما باید آن را بدانیم و از صمیمِ قلب، خداوند را شکرگزار باشیم. بیش از 41 میلیون از ایرانیان، انقلاب و کشور را رو سفید کردند و برای جهان، آبروداری کردند...دست مریزاد.

اما همانطور که قبلا هم گفته بودیم، تنها یک نفر رأی خواهد آورد و بقیه ی نامزدها، از دورِ انتخابات خارج خواهند شد؛ همه ی مردمِ ایران باید به نظرِ حداکثرِ کشور احترام گذاشته و هیچ توهینی به کسی نکنند و با هر نظری که داشتند، برای ادامه و بقای جمهوری اسلامی ایران، از جان و دل، مایه گذاشته و خدمت کنند و از همه بیشتر هم، این وظیفه ی رئیس جمهورِ منتخبِ مردم خواهد بود. و البته با توجه به اوضاعِ نا به سامانِ مملکت، این کار، بسیار دشوار و مشکل خواهد بود و کاری جهادی و انقلابی میطلبد.

ولی...

ولی با توجه به حمایتی که بنده از جنابِ آقای رئیسیِ عزیز کرده بودم (و البته هنوز هم به هیچ وجه، کوچکترین مقداری از این علاقه ی بنده نسبت به ایشان کاسته نشده، بلکه صدها برابر شده) و اکنون ایشان موفق به کسبِ اکثریتِ آرا نشدند، به هیچ وجه نباید از آرمان ها و اعتقاداتِ خودم کم یا آنها را فراموش کنم، شاید حتی بتوان گفت که کارِ الانِ ما بیشتر هم شده...در هر صورت، با تمامِ حاشیه هایی که این انتخابات داشت (ما به تمامِ این حواشی آگاهیم و همانطور که سال 88، تمام قد از نظام دفاع کرده و هرگونه تقلبی را نپذیرفتیم، الان هم به هیچ وجه تقلب را نخواهیم پذیرفت و به رأی اکثریت مردم احترام میگذاریم)، هدفمان را در کوچه خیابان ها و در بینِ سطلِ زباله های آتش گرفته دنبال نخواهیم کرد؛ نه اینکه کارِ خیرخواهانه ای کرده باشیم...نه، کاملا وظیفه بوده و هر کاری بر خلافِ آن، برای ما، همان معنای مخالفت با اصلِ نظام و زیرِ سوال بردن آن خواهد بود.

از تمامِ آحادِ مردمِ عزیز هم میخواهم که با رفاقت و صمیمیت، به انجامِ وظایفمون بپردازیم و برای پیروزیِ حق و سربلندیِ اسلام و ایران در تمامِ دنیا، تمامِ وجودِ خود را خرج کرده و به آن افتخار کنیم.

برای آقای روحانی که الان رئیس جمهورِ قانونیِ کشور هستند (چون برای بارِدوم رأی آورده اند، وظیفه ای به مراتب سنگین تر و مهمتر نسبت به دورِ قبلی خواهند داشت) آرزوی موفقیت و خدمت گذاری برای ملت میکنیم و البته یادآور میشویم که تمامِ مردم، چه آنهایی که به شما رأی دادند و چه آنهایی که ندادند، همگی منتظرِ انجامِ وعده های شما خواهند بود و برای برقرایِ عزت و عدالت و مبارزه با فساد و پیشرفتِ روز افزونِ کشور در همه ی حوزه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی، انتظار میکشند.

به امیدِ پیروزیِ حق در تمامِ دنیا...

یا علی مدد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی